Usprawnij swój przepływ pracy z Connect The Apps
Connect The Apps to darmowy dodatek do Chrome, zaprojektowany w celu zwiększenia wydajności w miejscu pracy poprzez bezproblemową integrację ponad tuzina popularnych aplikacji. To narzędzie pomaga organizować historię według kontaktów, umożliwiając użytkownikom łączenie i zarządzanie interakcjami w różnych aplikacjach chmurowych bez skomplikowanej konfiguracji. Wystarczy się zalogować, aby rozpocząć i doświadczyć bardziej połączonego przepływu pracy.
Dodatek jest kompatybilny z szeroką gamą aplikacji w różnych kategoriach, w tym narzędzi komunikacyjnych takich jak Gmail i Zendesk, platform CRM takich jak Salesforce i Zoho, oprogramowania do zarządzania projektami takiego jak Asana i Trello oraz systemów śledzenia kandydatów takich jak Lever i Indeed. Dodatkowo wspiera inne przydatne aplikacje, takie jak DocuSign i Google Docs, co czyni go wszechstronnym rozwiązaniem dla profesjonalistów, którzy chcą usprawnić swoją wydajność.